joi, 10 mai 2012

OnlineShopping - AORO.RO


Această rubrică are rolul de a fi un guideline pentru site-urile de online shopping de la noi. Am încercat destul de multe și pot sa le prezint atât calitățile cât și problemele întâlnite ;)

Despre Aoro.ro am auzit din multe surse: reclame online, reclame tv, spam si evident FaceBook.
Toate produsele sunt sensibil mai ieftine decât prin magazinele cunoscute si de încredere din mall-uri cum ar fi Sephora sau magazinele Douglas. Din cauza diferenței de preț, am ezitat mult timp sa îmi cumpăr de teama sa nu cumpăr fake-uri.

Din păcate cum am cumpărat parfumul meu preferat din Sephora - Calvin Klein Beauty si nu persista de loc, deși același flagrance cumpărat din străinătate a persistat, mi-am propus sa ii dau șanse si acestui magazin :)

Navigarea pe site: Mi se pare foarte intuitiv, prețul este clar afișat, poza cu produsul nu a fost niciodată greșita, adăugarea in Coșul de cumpărături este foarte simpla. Faptul ca apare pentru fiecare produs disponibilitatea in verde, îmi da o senzație de siguranța.

Search/Filtre: Filtrele funcționează impecabil. Auto-suggest-ul este mai util decât credeam, iar zona de căutare este imediat vizibila.

Detalierea produselor: La acest capitol nu pot sa spun ca stau prea bine, dar cum numele produselor sunt in engleza, poți sa cauți Review-uri pe internet si sa obții informațiile dorite.

Costul transportului: 15 RON indiferent de valoarea comenzii.
Pentru mine a trebuit sa strâng minim 150 RON sa îmi justific costul suplimentar :P

Finalizarea comenzii: In funcție de produsele adăugate in cos vei vedea o estimare a datei când va ajunge comanda ta la tine +++ pentru acest feature!!

Plata online: nu se poate. Se poate plați doar cash la ramburs sau transfer bancar, dar nu prin card direct pe site. :(

Confirmarea comenzii: Doar prin email, iar emailul conține si un tracking number! :)
Personal am ratat emailul, din aceasta cauza nici nu am fost pregătita cu banii cash când m-a sunat curierul :)


Eu mi-am comandat un rimel L'Oreal, un ser pentru par indisciplinat L'Orealun șampon L'Oreal  împotriva căderii parului si fond de ten L'Oreal. Calitatea pot sa spun ca este la nivelul așteptărilor, iar pentru ca prețul este mai mic decât in magazine, îmi permit sa experimentez cu produse pe care in mod normal nu le-as încerca.

Cel mai mare avantaj al acestui magazin este ca poți sa cauți produse, sa te informezi, sa treci când ai timp prin magazinele consacrate, sa observi daca îți place si apoi sa cumperi la un preț mai mic. Convenabil nu? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu