joi, 5 iulie 2012

Oferta Iulie - Api Estetic

Va prezint o oferta la salonul de cosmetica ApiEstetic - este salonul la care eu merg de aproape 1 an.
Pentru luna Iulie au o oferta foarte avantajoasa pentru tratamentele cosmetice - reducere 70% gasiti aici detalii aici.
Va recomand salonul pentru ca foloseste produse apicole si pentru tenul meu care este mixt cu tentinta de inrosire - cred ca e cel mai rau posibil - produsele sunt ideale. Iar daca mie imi e bun, pentru un ten normal, o sa fie perfect.
Produsele pe bază de miere, lăptișor de matcă, polen, propolis, prin proprietățile lor deosebite în regenerarea celulară, fac minuni asupra tenului devitalizat.
Locatia nu e grozava - este la etajul unei casei veche nationalizata, dar e centrala, curata, se lucreaza in liniste, mobilierul este nou si cosmeticiana este foarte atenta la detalii si de treaba.
Personal nu imi place sa fac "small talk" cu nimeni, asadar mediul de lucru si personalul sunt perfecte pentru gusturile mele.
Tratamentul cosmetic dureaza 1h30' incepe cu o sesiune de deschidere a porilor - cu o masina de aburi - old school, dar e procedura pe care o prefer; mi se pare cel mai natural asa. Apoi in functie de necesitatea tenului si de tipul de tratament pe care il alegi, etapele pot sa difere.

Sper sa va placa recomandarea si sa incercati sa mergeti inainte de a merge la plaja sau piscina, pentru ca doar asa se va prinde cel mai bine bronzul!


Str. C.A. Rosetti, Nr. 31, Sector 2 
Kisses!



2 comentarii:

  1. Pfiu, ai trecut la un nou format...:))) nici mie nu-mi place vorbaria aiurea si de complezenta atunci cind nu este cazul :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, experimentez cu view-ul asta, desi preferam altele 2 (Magazine sau Slidebar) am vazut ca inca au buguri si inca unele penibile cu aceste view-uri. Ma mai gandesc la care sa raman. Pana acum asta e cel mai "safe" dintre toate :)

    Daca mergi acolo, cere cu Luminita (0722 824 212) - mi se pare cea mai buna si are mana usoara :)

    RăspundețiȘtergere