marți, 9 octombrie 2012

Toamna


 A venit toamna. Mult prea devreme și prea repede pentru mine, astfel încât mi-am găsit garderoba incompletă și eu am răcit în prima săptămâna a lunii Octombrie. M-am trezit târziu :)
 Posibil să fie din cauza că tocmai m-am întors din vacanță în Toscana unde am găsit o vreme superbă de toamnă blândă, iar la întoarcerea în București am găsit 12 grade dimineața și eu plecând doar cu un sacou... Rezultatul este evident, iar rezolvarea ceai și îmbrăcăminte corectă :)

 Plimbându-mă prin magazinele online, mi-au atras câteva elemente privirea. Nu neapărat să îmi țină cald, ci mai mult pentru a adăuga culoare ținutei.
 Așadar m-am oprit la elemente geometrice, iată două exemple:


și o fustă din piele:

Sursa: H&M


 Mi-au plăcut foarte mult pattern-ul primelor două elemente și culoarea fustei de piele - burgundy. Incă nu le-am cumpărat, dar sunt adăugate pe wishlistul meu de Octombrie.

 Ca inspirație pentru a le purta, am selectat câteva poze din street style, mergând pe ideea de top cât mai simplu și deschis la culoare:









May you have a happy week!
Kisses!

5 comentarii:

  1. Povestea cu fusta burgundy o stii deja... imi place printul din fusta HM... ce nu-mi place este compozitia materialului: muuuult poliester, viscoza si elastan ... la 230 ron!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci s-ar putea sa fie pe gustul tau camasa:
      http://www.hm.com/ro/product/05958?article=05958-A
      200RON - matase :)

      Ștergere
  2. Very ... Marnesque! :))) Oricum bugetul pe luna aceasta s-a dus pe acea fusta! Din Instyle am vazut ca in 25 oct sunt reduceri de 30% la New Look si Nissa in Afi ... am nevoie de o pereche de manusi din piele, lungi pina aproape de cot, pentru o haina groasa cu maneci 3/4 :D ... vezi cum o cumparatura atrage dupa sine alta ? Daca gasesc ceva, va trebui sa intru in bugetul de noiembrie...uffff

    RăspundețiȘtergere
  3. ce draguta e fusta de piele! musai sa-mi achizitionez si eu una, sper doar sa aduca si la noi, la Cluj ;)

    RăspundețiȘtergere