miercuri, 16 mai 2012

OnlineShopping - Maxine.ro


Maxine este unul din magazinele în care intri, și te vei simți ca atunci când vei găsi o piesă în culoarea anului într-un colț al dulapului mamei tale sau vei găsi marca de ciocolată favorita undeva în frigider când ai poftă de ceva bun sau o felicitare primita prin poștă scrisă de mână de o prietenă dragă. Ați prins ideea? Este surprinzător și delicios!


Designul site-ului lasă de dorit, dar dacă riști și faci o comandă, vei rămâne plăcut impresionată.

Navigarea pe site: produsele care predomină în magazin și despre care am o părere pertinentă sunt rochiile in categoria îmbrăcăminte femei. Acestea sunt împărțite pe mai multe categorii - Rochii de ocazie, rochii de birou, de seara lungi/scurte și rochii de vară.
Împărțirea nu mi se pare inspirată, cu atât mai mult ca rochiile din categoria de birou, sunt mult prea clasice pentru gustul meu, as putea spune chiar bătrânicioase, iar personal pentru birou am găsit mai potrivite rochiile din categoria rochii de ocazii. E o chestiune doar de gusturi? Posibil.
Urmăresc viața magazinului online de ceva timp și de-a lungul timpului a strâns multe produse nu prea actuale in stoc, si pentru a găsi rochițele turcoaz, trebuie să treci peste multe modele mai puțin moderne.

Detalierea produselor: e suficient sa treci cu mouse-ul deasupra unui produs sa vezi dimensiunile disponibile în stock. O dată ce dai click pe un produs, vei găsi minim încă două poze pentru o imagine mai bună a piesei de îmbrăcăminte.

Cum alegi dimensiunea corectă: fiecare produs are un tabel cu dimensiunile corespunzătoare mărimilor Bust/Umeri/Mâneci/Talie/Sold/Lungime. Din experiență pot să spun că descrierea mărimilor este corectă.

Costul livrării: 25RON - gratuit pentru comenzi  mai mari de 500RON. Auch! Ținând cont că o comandă cu FanCurier pentru aceeași locație este 15 RON, nu se justifică prețul ridicat al transportului. Este poate cel mai mare minus al acestui magazin.

Livrarea: prompta, trebuie sa recunosc. În general comanda a venit a doua zi după ce am plasat comanda și după ce am fost anunțata pe email despre livrarea coletului.

Retururi: nu am ce reproșa. atât timp cât condițiile de returnare sunt îndeplinite și trimiteți un email cu numărul contului IBAN în care vreți să va fie returnați banii sau ce produse vreți în schimb, totul a decurs impecabil.



V-am confins să încercați?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu