sâmbătă, 4 august 2012

Evenimentele lunii August

Sunt intr-o perioada foarte aglomerata la serviciu, dar asta nu ma impiedica, ba chiar ma incurajeaza sa visez la vacanta. Doar e August, nu ?
August este anul acesta luna con...certelor:
Placebo
Data: 6 August 2012
Locatia: Complexul Sportiv Iolanda Balas Soter, Bucuresti
Pret: 95-145 RON

 Placebo îmi amintește de adolescența rebelă când purtam exclusiv blugi negri și tricouri cu minim 2 numere mai mari.... cântând "A friend in need is a friend indeed/ A friend with weed is better" fără să știu prea bine ce înseamnă.

Pure Morning by Placebo on Grooveshark

Hurts
Data: 11 August 2012
Locatia: Buftea Summer Well

I LOVE Hurts!!!! Sunt super sexy, au atitudine, au voce și muzică lor este addictive!
 Eu am fost anul trecut în Frankfurt special să merg la un cocert d'al lor și nu mi-a părut rău!
 Sunt atât de buni precum credeți!


Lady Gaga
Data: 16 August 2012
Locatia: Piata Constitutiei
Pret: intre 150 - 450 RON


 DA!! Merg să o văd și să o ascult pe Gaga! Pentru că o consider un artist desăvârșit: își compune toată muzica, este principalul creator al imaginii Lady Gaga și cântă genial live în concerte.
 Da, are și ea "issue-urile" ei cu exagerarea pentru drepturile gay-ilor, transexualilor și transgender(sincer nu prea știu ce înseamă)... ok ok, dar dacă sunt femeie albă, heterosexuala și normală la cap, nu e ok să fiu fanul ei?? :)
 Am fost în 2009 la concertul Kylie Minogue și a avut numai dansatori bărbați foarte efeminați și cu tocuri, așadar Lady Gaga nu o să mă surprindă. O să îi ascult muzică și voi cântă cu ea.


RHCP
Data: 31 August 2012
Locatia: Arena Nationala

 Nu mai are rost să spun cât de faini sunt băieții de la RHCP, dar prețurile sunt exagerate mai ales că vorbim de un stadion - în 2010 în Paris am fost la Metallica, într-o sală de dimensiunea Sălii Palatului, am stat în primul rând și am plătit 60 EURO.
 Îmi pare rău, dar nu pot să dau 150 RON pe un bilet la peluză ultimul rând sau 350 RON pe un bilet în Tribună 2. Este exager prețul unui bilet și cu inima strânsă dar realistă spun că nu merită atât de mult. Este jaf la drumul mare!!!
 Pentru cei care și-au luat deja bilet și merg va spun: Have fun!
 Iar celor care vor să meargă și n-au cu cine, poate se gândesc să îmi ia și mie un bilet! Pomană primesc, saru'mana! :P
Scar Tissue (Album Version) by Red Hot Chili Peppers on Grooveshark

Kisses! Have a lovely weekend!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu