duminică, 5 august 2012

OnlineShopping - LaModeToujours


 Alt magazin descoperit în târgurile din București de unde am luat o fustă lungă este La Mode Toujours.

 Odată ce am aflat de magazin, am intrat pe pagina lor de Facebook și am contactat fetele să aflu detalii despre ce materiale au și cât costă.

 Cele două surori Negru, creatoarele din spatele brandului, mi-au cerut măsurile fustei și ce detalii vreau pentru bandă fustei, iar în câteva zile m-au contactat să îmi aducă fusta.

 Au fost suficient de drăguțe să vină ele unde lucrez eu, și mi-au dat fustă într-o frumoasă pungă pe care scria La Mode Toujours - mi s-a părut un nice touch. :)


 Cum mărimile mi le-am luat singură, am avut puține emoții când am probat fusta, dar a fost exact cum mi-am imaginat. Materialul este bumbac 100% și s-a comportat foarte bine în cele câteva luni de când am fusta.

Produsele le găsiți pe ZazaBoutique la secțiunea Designeri

 Vă recomand și vouă magazinul, iată câteva piese din noua colecție:


Happy Shopping Everyone!

2 comentarii:

  1. Buna,

    A doua poza este o fusta sau o pereche de pantaloni? Imi plac la nebunie...insa nu-i gasesc pe zazaboutique :|.
    Te pup,
    Marina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca trebuia sa intru mai mult in detalii: pe ZazaBoutique sunt doar cateva piese din colectia lor.
      Pantalonii i-am gasit pe pagina lor de Facebook. Sunt sigura ca daca le contactezi acolo si le spui ce vrei o sa afli si preturile si cat dureaza comanda.
      Kisses!

      Ștergere