sâmbătă, 1 septembrie 2012

Rochii pentru evenimente - Nissa, PNK Casual si ASOS


A fost și continuă sezonul nunților. Am și eu 2 evenimente la care voi participa cât de curând și în acest sens am tot căutat rochia perfectă.
Asadar în căutarea mea am întâlnit câteva care mi-au plăcut și va sugerez și vouă, poate va scutesc de orele pierdute în cabină de probă.

Iată ce vă propun:

Nissa - 600 RON
The black dress that saves you
Nissa - 1000RON
Culori albastru si crem
Nissa - 900 RON
Matase 100%
PNK Casual - 900RON
Matase 100%
Rochie Mango - ASOS - 115EURO
ASOS - 64EURO

PNK Casual - 750RON
PNK Casual - 1300RON
PNK Casual - 900RON


 Despre cum ajungeți la ele, v-am povestit despre Nissa și Asos, iar PNK Casual, deși nu are un magazin online în adevăratul sens al cuvântului, de pe pagina lor de Facebook am aflat că pot face livrări în țara atât timp cât le trimiteți un email la office@pnk.ro unde stabiliti detaliile. 
 Eu am discutat cu ei pe email despre unde pot găsi o anumită măsură a rochiilor care mă interesau și mi-au răspuns în câteva ore cu toate detalii cerute. Mi s-a părut foarte convenabil așa, pentru că nu mi-ar fi plăcut să mă duc special pentru un model undeva și să nu găsesc mărimea mea... 
 Distracție plăcută la evenimentele voastre! 
Happy Online Shopping!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu