vineri, 7 decembrie 2012

Mos Niculae


 A venit Moș Niculae la voi? La noi sigur da!
 Soțul meu nu se aștepta să găsească ceva în pantofi dimineață, dar felul în care i s-a luminat fața, a fost exact ce căutăm să îi înveselesc ziua și să se simtă mai puțin departe de casa din România și mai aproape de noua casă pe care o formăm aici.


 Moșul a venit cu fructe, batoane de fructe uscate și o ciocolată ROM. 
  
 Pentru că în restul zilei am rămas cu același sentiment, m-am apucat să caut idei de decorat casa DIY. 
 Am găsit un superb site MatterOfStyle unde am văzut acest post și acest link pentru șabloane de fulgi de nea (asta spun eu că e traducerea pentru snowflake patterns) 
  
 Iată ce a ieșit jumătate de oră după: 



Simplu, nu?
Kisses!

5 comentarii:

  1. Unde ai gasit tu ciocolata cu ROM?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ciocolata e adusa cu noi, cadou pentru colegi.
      Au mai ramas cateva pe aici si le-am pus in ghetute pentru o amintire placuta.
      Se gasesc produse romanesti si aici: sunt magazine cu produse europene - castraveti murati, apa Borsec, gogosari, varza murata, etc :)

      Ștergere
  2. Eu il astept pe Moshu ... de la 3suisses ... mi-au spus ca in jur de 27 imi vor ajunge produsele ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nice!! Eu am renuntat la comanda 3suisses pentru ca ajungea prea tarziu sa mai conteze si am trecut la asos, care a venit cu o zi inainte de Mos Niculae, deci asta a fost cadoul de la Mos! :)

      Ștergere
    2. Pe site-ul 3suisses scrie despre faptul ca tot ce este comandat se onoreaza in cca 1 luna ... dar asta am vazut-o acum citeva zile! Pana acum am comandat doar din outlet, produse disponibile in 7 zile ...

      Ștergere