luni, 9 iulie 2012

OnlineShopping - Asos.com


 Asos.com este magazinul online despre care nu e nevoie de prea multă prezentare. Este unul din cele mai mari magazine online de modă destul de  affordable, mereu în tendințe și mereu cu oferte la activ.
 Ce vreau eu să va prezint este povestea mea cu acest magazin, care m-a suprins în cel mai plăcut mod posibil și care mă face să mă gândesc doar la "ar trebui să știm și noi, în România, să avem așa support că și ei".

 Comenzile despre care o să va povestesc sunt:
 Comanda 1: o pereche de pantofi (~60EURO) și o geacă de piele (112 EURO)
 Comanda 2: 2 rochițe, o fustă și nimicuri (accesorii) - toată comandă în valoare de ~130 EURO

 Livrarea produselor: Când faceți o comandă pe asos.com, puteți să optați pentru transport standard - gratuit pentru comenzi mai mari de 100EURO sau "Express Delivery" care costă 14EURO detalii aici.

Plata comenzii: Se face exclusiv cu cardul direct pe site, nu există opțiunea de plată ramburs. Deci pentru a cumpăra produse de pe asos.com e necesar să aveți un card tip Mastercard/Visa/etc cu care să plătiți.
Retur comandă: O dată ce ați returnat produsul, trebuie să așteptați confirmarea pe email că au primit coletul, iar în câteva zile banii vor fi returnați pe același cont de pe care s-a făcut plata. Mai exact banii o să se întoarcă pe cardul folosit la plată comenzii. Cool, nu?


 Acestea fiind spuse, revin la povestea mea despre cele 2 comenzi. Pentru ambele am ales "Standard Delivery" adică Poșta Română, fără să plătesc nimic în plus.
 Surpriză a fost că pentru Comanda 1, cea care conținea în sine o piesă de îmbrăcăminte de peste 100EURO, a venit implicit cu "Express Delivery" adică am fost sunată de un DHL, care mi-a adus pachetul la ușă. Mai târziu am aflat că este o procedura standard pentru magazin că atunci când o comandă conține un produs scump să fie trimisă prin curier, nu prin Poștă. Acesta a sosit în interval după 7 zile lucrătoare.

Pentru cea de-a doua comandă, timpul de livrare trebuia să fie în maxim 14 zile lucrătoare din momentul când am plasat comandă, ținând cont că atunci au fost câteva zile libere fiind perioadă Paștelui la noi, am estimat că ar trebui să ajungă în 3 săptămâni. Am așteptat în zadar acel "aviz" de la Poștă să vină acasă, am și sunat la Poștă să văd dacă cumva s-a rătăcit pachetul sau "avizul", dar nu știa nimeni nimic despre comandă mea.
Fiind într-o situație destul de incomodă - plată am făcut-o deja pe site, dar nu aveam produsele, cumva mea mai proastă variantă pentru mine, m-am întors către supportul site-ului asos.com, cerând un cod de tracking sau informații adiționale.
După un schimb de 3 mailuri, în care au insistat să mai aștept 4 zile, apoi încă 2 zile să ajungă produsul, le-am spus că îmi vreau banii înapoi, pentru că deja trecuse mai mult de 1 lună de la plasarea comenzii, iar pentru mine situația era inacceptabilă.
N-a fost nevoie de mai mult și următorul email a fost cu răspunsul că întradevăr au verificat că produsele nu au ajuns la mine și mi-au spus că îmi returnează banii.
Nici până în ziua de azi nu știu ce s-a întâmplat: produsele nu au plecat de la ei? produsele s-au rătăcit? pachetul a ajuns în București, dar s-a întors pentru că nu l-a ridicat nimeni? Nu știu, dar cert e că eu, în calitate de client al magazinului, am fost mulțumită de modul în care au rezolvat problemă.

 Evident sper să nu aveți nici o problemă cu transportul și să nu fie nevoie să apelați la support! :)
 Happy Shopping Everyone!

7 comentarii:

  1. O singura comanda am facut - o geanta la reducere - 40 E ... comanda am plasat-o simbata si vineri am ridicat coletul :D... Totusi, din ce in ce mai mult, simt nevoia sa merg in magazin fizic sa vad/ simt/ probez produsele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca sunt foarte ok la partea de livrari si produse in general, dar uite ca sunt foarte buni si atunci cand lucrurile nu merg. Ce sa spun, de la alt magazin nici nu mai visam sa imi primesc banii inapoi :)

      Ștergere
  2. si eu mi-am comandat de pe acest site, din fericire nu am avut probleme ;) si au haine superbe!!!! :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am aceeasi parere despre hainele lor! Este addictive site-ul :)

      Ștergere
  3. Eu mi-am pus frina la cumparaturi ... cine are nevoie de consultanta pe aceasta tema sa-mi scrie :))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. uite o chestie super:
    - https://www.facebook.com/events/416491445059837/
    - http://www.raluk.ro/bucharest-koolhunt-2012-noaptea-alba-a-celor-mai-cool-localuri/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adina!!!! >:D<
      Am postat despre asta, chiar nu stiam :)

      Ștergere